نمایش متن آهنگ Lyric با استفاده از نرم‌افزار JetAudio

نمایش Lyric یا همان متن آهنگ با استفاده از نرم‌افزار JetAudio

در کنار تمام آهنگ های بی کلام ارائه شده در وب سایت سِلِرتیم یک فایل با پسوند lrc وجود دارد که همان فایل لیریک یا متن آهنگ بی کلام می‌باشد و باعث می‌شود زمانی که شما آهنگ بی کلام را اجرا می‌کنید متن آهنگ بصورت زیرنویس به شما نمایش داده شود تا بتوانید از روی متن بخوانید و به سادگی بازخوانی آهنگ را انجام بدهید و خوانندگی را بصورت حرفه ای تمرین کنید.

اما متاسفانه پلیر پیشفرض ویندوز قابلیت نمایش صحیح لیریک را ندارد! برای نمایش لیریک Lyric یا همان متن آهنگ در کامپیوتر و موبایل بهترین کار این است که آخرین نسخه پایه از نرم افزار رایگان JetAudio را از سایت رسمی آن بصورت رایگان دانلود کنید [ برای دانلود کلیک کنید ] و آنرا روی سیستم یا موبایل خودتان نصب کنید و آهنگ بیکلام را با استفاده از آن اجرا نمایید.

نرم افزار JetAudio از فایل لیریک به خوبی پشتیبانی می‌کند و زمانی که آهنگ بی کلام را در آن اجرا کنید، در زمان مناسب متن آهنگ را بصورت زیرنویس به شما نمایش می‌دهد و به این ترتیب شما می‌توانید به آسانی آهنگ را بازخوانی کرده و تمرین خوانندگی را حرفه ای‌تر از قبل انجام بدهید چون حواس شما پرت نمی شود و می‌توانید تمام تمرکز خودتان را روی خروجی صدای خودتان بگذارید.

فقط دقت نمایید قابلیت نمایش متن آهنگ یا همان Lyric در تنظیمات نرم افزار JetAudio برای شما فعال باشد تا مانند تصویر زیر بتوانید متن آهنگ را بصورت زیرنویس در آن ببینید.

نمایش متن آهنگ در نرم افزار JetAudio
نمایش متن آهنگ در نرم افزار JetAudio

اگر در این رابطه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید حتما در بخش نظرات همین مقاله بیان کنید تا شما را راهنمایی کنیم. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید