ویرایش ساده فایل‌های صوتی با نرم افزار Audacity

ویرایش ساده فایل‌های صوتی با نرم افزار Audacity

در فروشگاه سِلِرتیم، دسته بندی آهنگ بی کلام لیستی از معروف‌ترین آهنگ‌های بی کلام خوانندگان مطرح ایرانی و خارجی موجود هست که برای علاقمندان به موسیقی و خوانندگی می‌تواند بسیار جذاب باشد چون بازخوانی این آهنگ‌ها هم برای تمرین خوانندگی و گرم کردن صدا بسیار مناسب می‌باشد هم برای بعضی‌ها جنبه تفریح و سرگرمی دارد.

اما کاربران مبتدی که می‌خواهند از این آهنگ‌های بی کلام برای بازخوانی استفاده کنند برای گرفتن خروجی بهتر پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار رایگان Audacity هست که آخرین نسخه آن را برای سیستم عامل‌های مختلف می توانید از سایت رسمی نرم افزار Audacity بصورت رایگان دانلود کنید.

رابط کاربری نرم افزار Audacity خیلی ساده و روان هستش و در عین حال پیشرفته و کاربردی می باشد و کار کردن باهاش برای عموم کاربران خیلی راحته و اگر کمی کنجکاو باشید خیلی سریع با امکانات و قابلیت‌های اصلی آن آشنا خواهید شد.

رابط کاربری نرم افزار Audacity
( تصویری از محیط نرم افزار Audacity )


با کمک Audacity می توانید صدای خودتان را جدا ضبط کنید و بعد آهنگ بی کلام را در پس زمینه صدای خودتان قرار بدهید تا بازخوانی بسیار با کیفیت تری داشته باشید و همچنین از دیگر ابزارهای و قابلیت های مفید این نرم افزار برای بالابردن سطح کیفیت بازخوانی خودتان می‌توانید استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید